יום שבת, 27 במאי 2017

כסאות מטבח מעוצבים



הכסאות שלכם, המטבח שלכם
אל תתנו לדעות שונות להטעות אתכם, המטבח שלכם הוא שלכם ואתם מחליטים כיצד לעצב אותו. כשאתם מעצבים את המטבח שלכם אתם צריכים לבחור דברים רבים כמו המכשירים החשמליים הקטנים והגדולים שיהיו בו, החל מתנור וכיריים ועד מקציף החלב או הקומקום. הארונות, השולחן וגם ציורי הקיר שאפשר להוסיף יתנו לכם למטבח תחושה צעירה ומגניבה. אך אל תשכחו כסאות מטבח מעוצבים שיוסיפו לחגיגה ויקבעו לא מעט על המטבח. תיסחפו עם הדמיון ותעשו את המטבח הכי מודרני שאפשר. אם יש אנשים שיחשבו שזה מוזר, זה רק מקנאה שיש לכם מטבח ופינת אוכל מיוחדת ולא בנאלית כמו של 90 אחוזים מהמטבחים בישראל.

אל תגבילו את עצמכם

פינת האוכל במטבח היא אחת החשובות שיש בגלל השימוש הרב בה. אל תגבילו את עצמכם יותר מידי אם כי עבודה עם תקציב היא תמיד דבר חשוב. קחו בחשבון שקנייה של חומרים זולים תהיה טובה לטווח הקצר ולא לטווח הארוך. יותר משתלם לקנות כסאות מטבח מעוצבים שיחזיקו מעמד שנים רבות וגם ימצאו חן בעיניכם גם אם המחיר טיפה יותר יקר ממה שחשבתם להוציא. אם אתם אוהבים סגנון מסוים, תמיד רציתם כסאות מסוימים למטבח שלכם, אל תתנו למוכרים בחנות לנסות לשכנע אתכם יותר מידי ובטח לא לתחושת הנורמליות שתרצו להרגיש. אם נראה לכם מגניב כסאות צהובים, תיקחו כסאות צהובים. אם אתם רוצים כסאות של פאב, תרכשו כסאות גבוהים.


עיצוב שמתאים לבית

בבחירת כסאות מטבח מעוצבים צריכה להיעשות בהתאמה לעיצוב הכולל שלהמטבח והבית. אם יש לכם גוונים בהירים בבית, הכול לבן גם הארונות וגם הקירות, חשוב שהגוון של הכסאות יהיה בהיר גם הוא. ההתאמה חייבת להיעשות עם ניסון כלשהו או חוש עיצוב טבעי כדי שהמטבח שלכם לא ייראה מוזר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה