יום שלישי, 9 במאי 2017

מהי בדיקת זוגיות?



בדיקת זוגיות מבוססת על נומרולוגיה ומטרתה להשתמש במשמעות המיסטית של המספרים כדי לנבא אחוזי הצלחה של קשר זוגי. הבדיקה מתאימה לזוגות בטווח רחב של גילאים וללא הבדלי דת, גזע ומין. את הבדיקה מבצעים לאחר הזנת פרמטרים אובייקטיביים כמו שם פרטי של שני בני הזוג ושמות משפחה של בני הזוג. על אף שהמחשבון מבוסס על תורת הנומרולוגיה, הוא מעניק אינדיקציה כללית בלבד ולכן אין לראות בתוצאות שלו גורם בלעדי להצלחת הקשר הזוגי.

כמו כן, ניתן להרחיב את הבדיקה לפי סוג הקשר. יש אנשי מקצוע שמעמידים לרשות הלקוחות מחשבונים לבדיקת הסיכוי לאהבה מושלמת, אהבה רומנטית, אהבה עיוורת וכן הלאה. המאפיין המשותף לכל הבדיקות הוא השימוש בעקרונות הנומרולוגיה. עבור מידע נומרולוגי פרטני לפי שם ניתן גם להשתמש במחשבון נומרולוגיה ייעודי.



חשיבות הבדיקה עבור בני זוג
יש כמה מצבים בהם כדאי לנצל את היתרונות של בדיקת זוגיות לפי מחשבון נומרולוגי. ראשית, הבדיקה יכולה לסייע לבני זוג שנמצאים בתחילת הקשר ולא בטוחים האם להמשיך אותו. בדיקה מן הסוג הזה תעניק להם תחושה של ביטחון ועשויה לסייע בהתמודדות עם קשיים. הבדיקה בתחילת הקשר כאמור לא מחייבת אף אחד מהצדדים, אך היא בהחלט עוזרת להרגיע חששות ופחדים.

שנית, ניתן לבצע בדיקת זוגיות על פי מחשבון נומרולוגי גם לאחר כמה שנים של קשר זוגי וביסוס שלו על ידי נישואין או כל ברית זוגיות אחרת. במקרים כאלה המטרה היא לבדוק האם יש טעם להמשיך את הקשר או שמא לעבור הלאה לקשר אחר. גם כאן המחשבון עשוי לספק פרספקטיבה מעניינת על אחוזי ההצלחה של הקשר בעתיד, לחשוף סיכונים ולהצביע על קשיים שעלולים להתעורר בין הצדדים במערכת היחסים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה