יום ראשון, 11 בפברואר 2018

ארונות לחדר שינה



למדוד את השטח כדי שלא יהיו בעיות
אם אתם בוחרים ארונות לחדר שינה יש הרבה פרמטרים שאתם חייבים להתייחס אליהם. לא מדובר על רהיט קטן ובטח לא על רהיט זול כשהמחיר שלו יכול לנוע בין 500 שקלים לארון קטן ועד 3000 שקלים לארון גדול ואיכותי. בבחירת ארונות לחדר שינה חשוב להתאים את הגודל היטב וחשוב לזכור שמדובר ברהיט גדול מאוד שיכול לקחת חלק ניכר מהמראה של החדר. אם אתם רוצים להתאים אותו בצורה מדויקת תיקחו מד מטר ותמדדו בצורה מדויקת כמה מקום יש לכם בחדר וכמה ממנו אתם מוכנים להקדיש לארון, ולפעמים כשיש חדר קטן עדיף לבחור ארון קטן ולחסוך מעט במקום.



ארון הזזה או ארון עם דלתות?
 אחת השאלות הראשונות שתצטרכו לשאול את עצמכם בבחירת ארונות לחדר שינה היא האם אתם מעוניינים בארון הזזה או ארון עם דלתות. ארון עם דלתות הכוונה לדלתות שנפתחות וכך למעשה אתם יכולים לפתוח כל תא בנפרד. אמנם ארון זה יכול להיות יותר נוח לחלק מהאנשים אך לחלק אחר דווקא ארון ההזזה יספק חוויה טובה יותר ולכן חשוב להבין מה אתם צריכים. ארון הזזה יחסוך הרבה מקום בחדר ולא תצטרכו להשאיר מקום כדי שהדלתות ייפתחו והתצוגה של הבגדים תהיה נוחה יותר.

לתכנן את הארון בהתאמה אישית
אם אתם רוצים ארונות לחדר שינה שיתאימו בדיוק למה שאתם צריכים, במקום לחפש עוד ועוד אפשר פשוט להתאים את הארון שלכם באופן אישי. יש לא מעט חברות שיכולות לספק לכם שירות של הזמנת ארון לחדר השינה בהתאמה אישית כך שכל מה שנשאר לכם לעשו תזה לבחור את המידות, את החלוקה שלו, את סוג הארון וכמובן את העיצוב. כך תוכלו לחסוך זמן רב של חיפושים וגם לא מעט כאבי ראש.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה