יום שבת, 17 בפברואר 2018

חאן במדבר



להכיר את החאן מקרוב
חלק מהאנשים לא שמעו על חאן במדבר ולא יבינו מה זה, וחלק ' אחר מגיע אליו באופן קבוע בכל פסח ובכל סוכות. יש אנשים שמאוהבים במדבר ויש אנשים שבכלל לא מכירים אותו ומיד ממהרים לשפוט שהם לא יאהבו בלי לנסות בכלל. אם נראה לכם שלינה במדבר חייבת להיות באוהלים באמצע שום מקום, חאן במדבר הוא בדיוק המקום להתחיל ולסיים בו את החופשה. בחאן אפשר למצוא הכול ולמרות תפקידו הסמלי בהיסטוריה, מקום בו הנוודים והשיירות יכולים לעצור ללון, כיום הוא מהווה מקום נופש אמיתי עם אורות, שירותים, חשמל ולעתים אפילו אינטרנט.

מה אפשר למצוא בחאן במדבר?
חאן במדבר כולל שירותים רבים אך חשוב מאוד לוודא זאת מראש. יש חאנים של רשות הטבע והגנים ויש חאנים פרטיים. בסופו של דבר כל חאן חייב להיות בטוח ודווקא בעניין אין מה לדאוג, ומלבד זאת יש גם שירותי עזרה ראשונה בסיסיים אך מלבד זה הגישה היא שהכול מותרות. אם חשוב לכם שיהיו מקלחות חמות חפשו חאן בתשלום שניתן להתקלח בו וכמובן תתרשמו מהתמונות שלו ותבינו עד כמה התאורה שם מתאימה לכם. חפשו האם יש אפשרות להקים אוהל משלכם ולשכור מזרון וכמובן האם יש מקום לעשות על האש או פויקה.




כמה עולה לינה בחאן במדבר?
המחירים ללינה בחאן במדבר ללילה יכולים להשתנות מאוד בין חאן לחאן. יש חאנים שיבקשו מכם תשלום של 15 עד 20 שקלים ללילה בעוד אחרים יבקשו 50 או 60. הכול תלוי במיקום של החאן, באיזו עונה אתם מטיילים וכמובן אלו שירותים יש בו. לעתים חלק מהשירותים הם רשות ולכן תוכלו לבחור את המחיר שמתאים לכם בהתאם לשירותים שאתם צורכים כמו למשל השכרת מזרונים, תאורה, חיבור לחשמל וכולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה