יום חמישי, 8 בפברואר 2018

קמפינג בדרום – מגוון אפשרויות לינה וסיבה לנפוש בטבע



מתי בפעם האחרונה עשיתם קמפינג ? אם אתם בענין של לינה ייחודית בטבע, בדרום הארץ מחכות לכם פינות חמד מדהימות אשר מיועדות במיוחד לקמפינג, אשר מאובזרות בכל הציוד הדרוש על מנת שיהיה נוח וניתן יהיה ליהנות מקרבה בלתי אמצעית אל הסביבה הקסומה אשר מקיפה אתכם באזור הלינה שבחרתם. בין אם זה קמפינג בדרום הארץ או קמפינג בצפון, לא צריך יותר מדיי על מנת שזה יצליח בגדול ומחיר התענוג יהיה הרבה יותר נמוך מכל בילוי אחר שקיים בארץ. אז הצטיידו היטב באוהלים ומחצלות וצאו לעשות קמפינג בדרום היפה והמיוחד כל כך של מדינת ישראל .



קמפינג בדרום במסגרת מאהל בדואי
אחת האפשרויות אשר עומדות בפני מתכנני טיול קמפינג בדרום, הם מאהלים בדואיים, אשר מארחים קבוצות מטיילים. בחאן הבדואי תוכלו ליהנות משטח מרווח אשר מיועד במיוחד לאירוח, מהכנסת אורחים חמה ומאווירה אותנטית וייחודית. אירוח אצל בדואים ישדרג כל חוויית קמפינג בדרום ויספק קצת מן הנוחות אשר אנחנו זקוקים לה על מנת לנפוש בנינוחות רבה .

קמפינג בדרום בשטח פתוח
אפשרות נוספת לטיול קמפינג בדרום היא קמפינג במדבר תחת כיפת השמים ובשטח פתוח. תוכלו להבעיר מדורה, להכין בתוכה פויקה ואז לנגן על גיטרה או לשחק במשחקי חברה כאלה ואחרים. אם זאת האפשרות שתבחרו בה, זכרו להצטייד בהתאם ולבחור מקום בטוח שלא נמצא בקרבת הכביש או במקום בו מטיילים חיות בר של הדרום .

קמפינג בדרום במתחם מצדה
מתחם המצדה הוא מקום נהדר לערוך בו קמפינג בדרום, מכיוון שהוא מספק את כל הנוחות הדרושה ובו זמנית מאפשר ליהנות מהטבע המדהים של האזור. בתוך מתחם מצדה תוכלו ליהנות ממקלחות חמות ומשירותים, ממים זורמים ואפילו ממטבח שטח משותף. יש כאן גם פינת טעינה של מכשירים סלולאריים, ספסלים, מגרש חניה, אזור פיקניק ומנגלים גדולים. מצדה הוא מקום מרהיב ביופיו וכדאי לכם לבקר בו על מנת ליהנות מטיול קמפינג בדרום בלתי נשכח עם חברים שאתם אוהבים או עם המשפחה .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה