יום חמישי, 10 בינואר 2013

פורטל מיסטיקנים און ליין



איך מסירים עין הרע
הרבה פעמים אנחנו חושדים בעין צרה שמסתכלת בנו בקנאה, המנסה להכשיל את מעשינו ולהקשות עלינו. לפעמים זה על כל המשפחה שלנו, לעיתים זה על הזוגיות שלנו או על הפרנסה. הגורל שלנו יכול להיות מושפע מהרגשות של הסובבים אותנו. בפורטל מיסטיקנים און ליין יש מומחים שיעזרו לכם להשתחרר מהעין הרעה. כל אחד מאיתנו חשוף בפניה. אבל כשאנחנו מצליחים, מאושרים, או כשטוב לנו, הסכנה לעין הרע גוברת. לכן חשוב להיזהר, לא להתפאר או להשוויץ בהצלחות שלנו. פורטל מיסטיקנים און ליין נגיש וקל להתקשרות, פה בשבילכם אם אתם חוששים שיש עליכם עין.


כיצד אוכל להחזיר אהבה?
קרה לכם פעם שמצאתם את האדם המושלם לזיווג אבל מסיבה כלשהי הקשר נקטע? ברור, קורה לכולנו. לפעמים אנחנו כבר נמצאים בתוך אהבה, אבל משהו חזק ומיסטי מאוד שולל מאיתנו את האפשרות להיות יחד. זה יכול להיות עין הרע, או כישוף שמישהו הטיל עליכם, אולי אפילו מכשול ששמתם לעצמכם. בפורטל מיסטיקנים און ליין המומחים שלנו יכוונו אתכם כיצד להחזיר את הזוגיות והאהבה לחייכם.


מתי אמצא עבודה?
נושא הפרנסה הוא תחום חשוב מאוד בחיינו. כדאי לעשות משהו שאוהבים ושמתאים למבנה האישיות שלנו, לכן חשוב לשקול טוב טוב כל עבודה שמוצעת לנו. המומחים בפורטל מיסטיקנים און ליין יוכלו לכוון אתכם לכיוון העבודה המתאימה ביותר בשבילכם. בפורטל מיסטיקנים און ליין תוכלו לשאול על תחזיות העתיד, המומחים שלנו יגלו לכם מתי תמצאו עבודה ובאיזה תחום.



האם להתפטר ולהפוך לעצמאי?
הרבה פעמים אנחנו נמצאים בתוך עבודה ומרגישים שהיא לא בשבילינו. שזה לא אנחנו, לא מתאים לנו. לפעמים אנחנו מרגישים שעבודה שלנו לא מביאה לנו הגשמה עצמית, לא מפתחת אותנו, לא נכונה מספיק עבורנו. לפעמים אני יכול להגיד לעצמי, "הי, אני חרוץ ונבון, למה שאעבוד עבור מישהו אחר? למה שלא אעבוד בשביל עצמי?" ובעצם למה לא? למה שלא נקח את עצמנו בידיים נפרד מהמעסיק שלנו ונצא לדרך עצמאית? בפורטל מיסטיקנים און ליין, המומחים שלנו יוכלו לעזור לכם ללכת בדרך הנכונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה