יום חמישי, 10 בינואר 2013

נאדיה לורן



הכוכב הישראלי הגדול, אייל גולן לא מבזבז זמן ובוחר לעצמו חברות דוגמניות הורסות זו אחר זו. החברה החדשה והיפייפיה של הכוכב היא הדוגמנית הצעירה נאדיה לורן. לורן היא דוגמנית עובדת עם כמה קמפיינים שווים, הבחורה רק בת 18 וכבר הספיקה לעבוד בדוגמנות גם בחו"ל. 

נאדיה לורן היא עוד אחת מהכוכבות של משפחת רוברטו, הסוכנות המצליחה המנוהלת על ידי רוברטו בן שושן. מדובר בבחורה מדהימה שמצטלמת נפלא, נאדיה בעלת עור רך וקטיפתי, שער חום ארוך וגוף חטוב וצר. את חיטוביה בטח זכתה להשיג באמצעות 13 שנים של אימוני אקרובטיקה מקצועיים ובטח גם בעזרתם של גנים טובים שעוברים מדור לדור. את האימונים הפסיקה נאדיה בגלל פציעה אך פתחנ התחום חדש שמתאים לה מאוד. לא פלא שאייל גולן התרשם לטובה, גם אנחנו, לא כך?!

נאדיה לורן

נאדיה לורן המתוקה כבר עלתה למדורי הרכילויות כששמה קשור לאייל גולן בתור החברה החדשה. מכיוון שזה עתה נפרד אייל מחברתו הדוגמנית רוסלנה, והנושא כנראה עוד רגיש העלה סטטוס באחת מן הרשתות החברתיות בה מצהיר כי איננו נמצא במערכת יחסים חדשה ולא מתכנן אחת כזאת. מקורבים לעומת זאת סיפרו כי נאדיה לורן והזמר נפגשו כמה פעמים ואף נמצאה הדוגמנית מתארחת בהופעה של אייל גולן במושב המיוחד ששמור וידוע תמיד לחברה של אייל. אז מה אתם אומרים? מה באמת הולך פה? ישנה זוגיות חדשה או שלא?

בכל אופן, בין אם זוהי רק שמועה או רצון של הזוג החדש להתפתח לאט לאט בלי עדשות של מצלמות וביקורת שמופנה כלפיהם, אנו נהנים להכיר את נאדיה לורן ומקווים שהפרסום החדש יזמין לה הרבה עבודה, יחסי ציבור מוצלחים ותודעה. ובאשר לאייל, אנו סומכים עליך ומאחלים לך הצלחה בין אם ישנה זוגיות עם נאדיה לורן ההורסת או לא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה