יום רביעי, 30 בינואר 2013

תיווך עסקים



תיווך עסקים לעסק שלכם
אם במשך שנים בניתם עסק והוא הצליח לפרנס אתכם בכבוד ואפילו יותר, אבל הגיעה השעה למכור את העסק, הרי שאחד הדברים שתצטרכו הוא תיווך עסקים. תיווך עסקים, בדומה לתיווך נדל"ן הוא עסק בפני עצמו שמתווך בין אנשי עסקים שונים ומנסה לעזור לשני הצדדים לגמור עיסקה משתלמת וריווחית. תיווך עסקים הוא המקום הראשון שעליכם לפנות אליו כאשר אתם מעוניינים למכור עסק מצליח מאחר וכאן תוכלו להיעזר באנשי מקצוע מומחים מנוסים, אשר יוכלו להביא עבורכם את העסקה הטובה ביותר שנתין בנסיבות הרלבנטיות, וכתוצאה מכך למקסם את הרווחים שלכם על מכירת העסק לגורם אשר ייבחר בסופו של דבר על ידיכם.
תיווך עסקים – השעון מתקתק
תיווך עסקים יודע כי הפקטור החשוב ביותר של התיווך הוא הזמן. למה? כי עסק שעומד למכירה יכול להפסיד עשרות אחוזים מערכו בעצם ההמתנה. הלקוחות מרגישים כי בעל הבית כבר לא בעסק כמו שהיה, הספקים מרגישים בהאטה בהזמנות וגם צוות העובדים מתחיל לרכל ולחפש לעצמו מקומות עבודה חלופיים למקרה של סגירה סופית. לכן תיווך עסקים חייב להיעשות במהירות רבה. 


תיווך עסקים – מכירת רכוש ומוניטין
כל עסק מורכב משני מרכיבים עיקריים – רכוש ומוניטין. ברכוש נכנסים כל הנכסים של החברה וכל הציוד שלה מכל הסוגים. מוניטין כולל את המכירות של החברה, את הלקוחות שלה ואת גרף ההתפתחות שלה. תהליך של מכירת עסק כולל את מכירת שני המרכיבים האלה יחד ויש לדעת כיצד לחשב אותם כראוי. תיווך עסקים ידע כיצד לחשב את הללו יחד כדי להגיע לעיסקה הטובה ביותר עבורכם.
למה לרכוש עסק קיים?
השקעה בעסק חדש מצריכה משאבים רבים וכך גם לגבי ההשקעה במוניטין של העסק. רכישת עסק עובד ומוצלח יכולה להוות נקודת פתיחה נהדרת ליזמים שמבקשים לבסס עצמם מהר יותר. על מנת להבין מה הוא העסק המוצלח עבורכם מוטב להיעזר עם תיווך עסקים אשר יכול לחבר אתכם לעשרות עסקים כאלה ואחרים אשר כלל לא ידעתם על קיומם ואשר קיומם יכול להיות מאד מאד רלוונטי לצרכים שלכם כיום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה