יום רביעי, 30 בינואר 2013

גבעות יהש



יותר ויותר אפליקציות סוקרות את 'ביצועי' גבעות יהש
במהלך השנים האחרונות, ביצועי מניות הפכו לאחד מסוגי המידע, התכנים והנתונים המעניינים ביותר, בעבור אנשים פרטיים ועסקיים וגופים מוסדיים כאחד. בנוסף לכך, היות ואין פלטפורמה יותר מתאימה וראויה לסקירת ביצועי מניות מאשר רשת האינטרנט, יותר ויותר אפליקציות סוקרות 'ביצועים' של מניות ובעיקר את 'ביצועי' מניית גבעות יהש אשר מעניינות משקיעים ישראלים רבים.

כל מה שצריך לדעת על מניית גבעות יהש ועוד
ובכן, מניית גבעות יהש הינה נגזרת ישירה של השותפות התעשייתית, האנרגטית והעסקית בין גבעות עולם נפט לבין גבעות עולם נאמנויות. מבחינת הגדרה, שיתוף הפעולה בין שני האמורים בא לידי ביטוי במסגרת של גבעות עולם חיפושי נפט שותפות מוגבלת, שותפות אשר המטרה העסקית הראשית שלה הינה כדלקמן: ביצוע פעולות חיפוש מקצועיות משותפות אחר נכסי נפט וגז טבעי, ופיתוח ומכירה של מוצרי נפט וגז טבעי לתעשייה. בנוסף, השותפות גם נסחרת בבורסה, מסחר אשר נעשה באמצעות הפקת מניות גבעות יהש.



גם מניית גבעות יהש מאופיינת בכל נתוני מנייה הבאים
נתוני מסחר (וביניהם שער אחרון, שינוי באחוזים, נפח מסחר ועוד נתונים שונים כאלה ואחרים), נתוני שערים (וביניהם שער יומי ממוצע, גבוה ונמוך, לאורך תקופה של 52 שבועות ועוד), נתונים אודות עסקאות אחרונות ועוד, מאפיינים גם את ה'עמוד' של מניית גבעות יהש כפי שהיא באה לידי ביטוי במסגרת של עמודי נתוני מנייה רבים ברשת האינטרנט, בדיוק כמו כל מנייה אחרת שיש.

להלן כמה וכמה סקירות של 'ביצועי' מניית גבעות יהש
בעבור אנשים אשר מתעניינים ברכישת מניות גבעות יהש, סקירות של 'ביצועי' מנייה הינם הרבה יותר מאשר אינדיקציה. לכן, להלן כמה וכמה סקירות של 'ביצועי' מניית גבעות יהש: כמות של 31 עסקאות ביום ובהיקף מינימלי של 43,000 ₪ / שיעור מנייה בגובה של 4.30 ₪ מבחינת ביקוש מול 4.70 ₪ מבחינת מכירה / שווי שוק של מעל 480 מיליון ₪ ועוד. בנוסף, ניתן לדלות נתונים נוספים רבים אודות 'ביצועי' מניית גבעות יהש מבעד לעמודי מנייה רבים באינטרנט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה