יום רביעי, 30 בינואר 2013

חשבונית פלאפון



פלאפון מציעה שירותים ייחודיים רבים, ביניהם של חשבונית פלאפון
מבין חברות הסלולר השונות אשר פועלות ברחבי הארץ, חברת פלאפון הצליחה ללא כל צל של ספק להפוך לחברת התקשורת המצליחה והמובילה ביותר בישראל הודות לשירותים צרכניים ייחודיים רבים וביניהם השירותים הבאים: שליחות חינמיות של הודעות מסוגים שונים, ספר טלפונים דיגיטלי אשר זמין גם בעמוד הפרופיל של הלקוח, שירותי שיחות לחו"ל איכותיים ואינטראקטיביים ביותר מבחינת איכות ומחיר וגם את השירות של חשבונית פלאפון, שירות אשר נחשב ללא ספק ל'שם דבר' מבחינת הייחוד והאיכות שלו. על כן, במאמר זה נספר את כל מה שצריך לדעת על חשבונית פלאפון.

אין עוד חשבונית סלולרית כמו חשבונית פלאפון
עד לפני כמה שנים, כל חברות הסלולר הפועלות בארץ היו שולחות ללקוחות שלהן חשבוניות מודפסות, אנלוגיות, מסורבלות וכמעט לא מובנות כלל וכלל. לעומת זאת, היום, כל חברות הסלולר, ובראשן פלאפון, מציעות לקהל הלקוחות שלהן כמעט ואך ורק חשבוניות סלולר דיגיטליות. בהתאם ובהמשך לאמור לעיל, חשבונית פלאפון מוגדרת כחשבונית הסלולר האיכותית, המתקדמת והטובה ביותר – ולא בכדי. 


חשבונית פלאפון – דיגיטלית, ברורה, מובנה ומלאה בהפתעות
ראשית, חשבונית פלאפון הינה חשבונית דיגיטלית, משמע, היא זמינה רק באמצעות מכשיר הסלולר, המחשב או הטאבלט. שנית, חשבונית פלאפון הינה ברורה ובהירה במלוא מובן המילה מבחינת הנתונים והמספרים שהיא מוסרת. שלישית, חשבונית זו כוללת בתוכה את כל הפרטים ה'חשבוניים' הנדרשים הבאים: פרטים מלאים (באמת) של הלקוח / פירוט החשבון והחישוב המלאים שלו (שלב אחרי שלב) / התפלגות החשבונית לעומת חשבוניות אחרות (באמצעות גרף) / מימוש הטבות מאת החברה / פירוט הטבות עתידיות, מידע אודות שירותים אטרקטיביים חדשים ועוד.

מנויי פלאפון יקרים, חשבונית פלאפון 'רחוקה' ממכם במרחק לחיצה
עובדתית, רוב המנויים של פלאפון כבר רשומים לשירות של חשבונית פלאפון ומדווחים לא רק על שקיפות מלאה, אלא גם על חוויה צרכנית יוצאת דופן. אז אם גם אתם, מנויי פלאפון יקרים, עוד לא נרשמתם לשירות של חשבונית פלאפון, כל מה שעליכם זה ללחוץ להירשם לשירות באופן קל, פשוט ומהיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה