יום חמישי, 10 בינואר 2013

כלוב הזהב



המתח מאחורי כלוב הזהב
אם אתם חובבים של שעשועוני טלויזיה מסוגים שונים, הרי שבקרוב צפויה לכם חגיגה אמיתית בדמותו של שעשועון חדש אשר עומד לעלות בקרוב לאוויר תחת הזכיינית רשת בערוץ 2, ושמו בישראל: כלוב הזהב. אז בואו ונבדוק למה יש לצפות. מדובר בשעשועון מיוחד ויוצא דופן, אשר משלב בתוכו מספר אלמנטים שונים. זה הוא לא עוד שעשועון טריוויה רגיל אשר בוחן את הידע הכללי של המשתתפים בו, אלא נוטל פה גם חלק מרכזי מאד של סיכונים אשר אפשר לקחת. הסיכון המרכזי בתוך כלוב הזהב הוא האם לנסות ולגרוף כמה שיותר פרטים - אפילו אם גריפה יתרה עלולה להוביל להפסד במשחק?

ההיגיון מאחורי התוכנית – כלוב הזהב
ההיגיון של כלוב הזהב פשוט מאד - בן זוג אחד צריך לענות על שאלות. אם הוא ענה נכון על רצף - כלוב הזהב נפתח, ובן הזוג השני יכול לרוץ ולגרוף כמה שיותר פרסים. אבל - יש לו זמן מוגבל שגם יכול להשתנות. ומכאן כמובן עולות שאלות שונות - האם לקחת פרס אחד יקר ערך ולצאת החוצה, או לקחת הרבה מאד קטנים? האם בכלל ללכת על מדד של כמות או איכות? האם שווה לקחת את הסיכון?

כלוב הזהב

 
מה צריך כדי להשתתף?
חשוב מאד לקחת בחשבון שבתוך כלוב הזהב יש זמן מוגבל שבו בני הזוג המשתתפים גם יכולים להתייעץ אחד עם השני. ברמה העקרונית, בן זוג אחד עונה על שאלה בלי עזרה של השני - בעוד שהשני הולך לגרוף את הפרסים בתוך כלוב הזהב מבלי שהראשון יכול להגיד לו איזה פרסים כדאי לקחת. ישנם מרווחים קצרים בהם אפשר גן לשתף פעולה ולהסכים על דרך - וחשוב מאד לנצל אותם בחוכמה.

כיצד אפשר להתכונן?
אם אתם רוצים להשתתף בתוכנית של כלוב הזהב, כדי לתאם מראש עמדות ואסטרטגיות – אם כי בתוכנית יעשו הכל כדי להפתיע אתכם. משום שלא תוכלו לסכם עמדות לפני שתיכנסו אל כלוב הזהב, כדי שתחשבו מראש מה הקו שינחה אתכם – ללכת על בטוח, או לגרוף כמה שיותר פרסים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה