יום רביעי, 30 בינואר 2013

מדבקות לרכב



כיצד מדבקות לרכב תורמות לעסק?
פרסום ושיווק של עסקים ניתן לבצע כיום במספר לא מבוטל של מדיות פרסום שונות כאלה ואחרות. אחת מן האופציות המשפיעות ביותר על שיווק ופרסום של עסק היא כמובן בעזרת פרסום על רכבים. על מה מדובר בעצם? האמת היא כי אם יוצא לכם לבלות לא מעט זמן בכבישי ישראל, אתם בוודאי שמים לב לעתים קרובות לכך שקל לזהות מדבקות על רכבים שונים כאלה ואחרים. הקונספט של מדבקות לרכב הוא בהחלט קונספט מיוחד מאד, שכן הוא מאפשר פרסום פשוט ויעיל לאנשי עסקים שונים, אשר מעוניינים לתת יותר חשיפה למותג שלהם. כל אחד יכול להשתמש בקונספט של מדבקות לרכב - חברות מזון, אופנה, הייטק, רואי חשבון, ועוד ועוד.

מדבקה גדולה או קטנה?
אחת השאלות שנשאלות לעתים קרובות, היא האם לשים מדבקות לרכב שיהיו קטנות יחסית ויכללו רק את הלוגו של החברה באחד מהצדדים של הרכב, או לבחור בקונספט מעט יותר בולט. יש היום אפשרות להדביק מדבקות לרכב שיהיו גדולות במיוחד, ויופיעו על כמעט כל השטח של הרכב, כולל החלונות הצדדיים והאחוריים באמצעות מדבקות רשת. מכיוון שיש הבדל משמעותי מאד בין השניים, עליכם להחליט מה אתם רוצים לייצג.



פרסום בולט מול פרסום מחלחל
אם אתם בוחרים מדבקות לרכב שיהיו קטנות יחסית, הרי שאתם רוצים אמנם ליצור נוכחות בשטח, אך כזו שלא בולטת מידי. מדוע זה כך? אם לדוגמא מדובר על מדבקות לרכב מטעם חברת הייטק, עסק של עורכי דין, רואי חשבון או שאר בעלי המקצועות החופשיים, לרוב המסר שאתם רוצים להעביר הוא של רצינות ואחריות, ולכן אתם תרצו להציב מדבקות שיהיו קטנות ואמנם יציגו את הלוגו - אבל באופן סולידי.

ומתי רוצים משהו בולט?
לעומת זאת, אתם תרצו מדבקות לרכב שיכסו כמעט את כולו, אשר חשוב לכם מאד ליצור נוכחות בולטת בשטח. חברות שבעצמם עוסקות בשיווק ובתחום התקשורת, ירצו ללא ספק להיות בולטות במיוחד. גם חברות שפונות לקהל יעד צעיר בהחלט יכולות לעשות שימוש בפרסום יותר נועז ובולט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה