יום שלישי, 15 במרץ 2016

הרשמה אל לימודי צילום

כל חובב צילום מושבע יודע ומבין כי אין זה מספיק במצלמה משוכללת כדי להפיק את הצילום המושלם, כזה צילום שייחקק בזיכרון ויאפשר לצופה בתמונה להבין את ההתרחשות רק מצפייה בתמונה, מבלי הצורך בפירושים במלים. צילום הוא אמנות לכשעצמה ונותנת ביטוי לצלם להעביר מסר או רגע בחיים בצורה מדויקת וברורה. צלם טוב הוא כזה אשר בתמונות שלו רואים את כל הקמטים בפנים של הקשיש אשר מחייך היושב על גבי הספסל, את הבעת הפנים הדרמטית אשר משתקפת על פני מפגין משולהב, את גומת החן בפני פניו של תינוק צוחק ואת העדנה והרוך בפניהם של כלה וחתן ביום חתונתם המאושר. קורס לימודי צילום למתחילים נועד לכל מי שמעוניין להעמיק את הידע שלו ולרכוש טכניקות צילום נוספות, והוא מבין את הכוח שיש בידי המצלמה להעברת מסרים מושלמים. הרחיבו את אופקיכם בתחום הצילום, הגיעו לקורס לימודי צילום.



לימודי צילום למתחילים – מה הם טומנים בחובם?
צילום הינו ענף רחב ומגוון ולא ניתן ללמוד את כל הטכניקות והמרכיבים שלו בקורס לימודי צילום אחד, לכן מחולקים הלימודים לקורס לימודי צילום למתחילים ולקורס לימודי צילום למתקדמים, כאשר במתקדמים ניתן גם לבחור מסלול התמחות כמו למשל – צילום אופנה, עיתונות, אירועים וכיוצא בזה. בקורס לימודי צילום למתחילים נרכשים הכלים והמיומנויות הבסיסיות העוזרות להבנה יותר טובה של המצלמה ושל השימושים בה.

כך לדוגמה תלמדו על ההיסטוריה של הצילום, סוגי עדשות שונים והשימוש בהם, על השימוש בזום, צילום ממוקד, צילום פנורמי, אור וצל, זוויות צילום, היכרות עם מצלמה על כל מרכיביה ושימושיה השונים, וכיוצא בזה. במהלך קורס לימודי צילום תצאו לצילומי חוץ ותלמדו לקלוט דרך עין המצלמה זוויות מעניינות, מראות וצבעים שבעבר לא התייחסתם אפילו לקיומם.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה