יום שלישי, 22 במרץ 2016

עורך דין ליטיגציה



מתי צריך עורך דין ליטיגציה?
עורך דין ליטיגציה הוא אדם שמייצג אתכם בבית המשפט ומנהל עבורכם את כל ההליך המשפטי לרבות הצגת הטענות והראיות שבידכם, חקירת העדים, הגשת סיכומים וכדומה. אדם זקוק לעורך דין ליטיגציה בכל המקרים שבהם הוא נדרש להופיע בבית המשפט בין אם הוא התובע או הנתבע. 
תחום הליטיגציה נחשב לאחד התחומים הייחודיים בעולם המשפט ויש המכנים עורכי דין אלה "קרביים" על משקל החיילים הקרביים לעומת חיילי השירות תומכי הלחימה. עורך דין ליטיגציה חייב לשלוט בתחומי משפט שונים שבהם הוא מייצג את לקוחותיו, אך עליו לשלוט גם בדרכי התנהלות בית המשפט ולהיות בעל הופעה משכנעת וכריזמטית, כושר ביטוי מעולה ויכולת להתמודד עם מצבי לחץ בכל רגע נתון, הן מול העדים והשופטים. בצורה כזו יוכל עורך דין ליטיגציה לייצג את המקרה שלכם בית המשפט בדרך הטובה ביותר.

מי מתאים לעבודה כזו?
כאשר אתם נדרשים לבחור עורך דין ליטיגציה עליכם לבחון את המועמדים השונים היטב. יש עורכי דין המתאימים לעבודה משרדית, להכנת תיקים, להכנת חוזים וכדומה ויש כאלה שיש להם יכולת הופעה בבתי משפט ושהם "שוחים" בתחום זה כמו דגים. ניהול משפט הינה מומחיות בפני עצמה שעומדת מעל לידע ולבקיאות הספציפית של עורך הדין בתחום המומחיות שלו. יש עורכי דין הבקיאים בדיני משפחה, אבל לעולם לא יוכלו לייצג אתכם בבית המשפט מכיוון שהם חסרים את התכונות הנדרשות לכך ואת הניסיון בתחום זה.
עורך דין ליטיגציה מייצג את לקוחותיו בכל הערכאות השונות לרבות בית משפט השלום, בית המשפט המחוזי, העליון, בתי דין לעבודה, בתי דין לענייני משפחה וכיוצא באלה. כמובן שעל עורך הדין להיות בקיא בתחום המשפט שנוגע למקרה שלכם, אבל ללא בקיאותו בתחום הליטיגציה תשארו עם הידע בלבד וללא הפרקטיקה הנדרשת לסיים את המשפט בהצלחה.

תגובה 1:

  1. עורך דין ליטיגציה תל אביב
    במשרד עורכי דין קריספין. המשרד מטפל בייצוג בכל הערכאות, הכנת כתבי תביעה, כתבי הגנה, ערעורים, בכל נושאי המשפטי האזרחי.

    השבמחק