יום שני, 14 במרץ 2016

מנעולן בתל אביב - פריצה לרכב

האם אתם מנסים לפתוח את הרכב שלכם ומגלים שהמפתח הפסיק משום מה לעבוד? האם אתם רוצים לפתוח את הרכב אבל המפתח נשבר? האם המפתח לרכב שלכם אבד? אם כך, כדאי שתצרו קשר כמה שיותר מהר עם מנעולן בתל אביב שיוכל להגיע ולפתור את המצב. ברוב המקרים, מנעולן בתל אביב יהיה גם זמין עבורכם 24 שעות ביממה, כך שלא משנה באיזו שעה ביום אתם זקוקים לו - הוא יגיע במהירות ויפתור את התסבוכת הזו.

כך המנעולן מספק לכם שירות הולם

קודם כל, כדאי לציין בפני המנעולן מהי מהות הבעיה. כך מנעולן בתל אביב ידע למה להתכונן, וגם יוכל למסור לכם תעריף כללי של השירות בטלפן. מעבר לכך המנעולן גם ישאל אתכם כמה שאלות נמחות, כי אפשר ואתם כלל לא זקוקים לשירותי פריצה (למשל במצב שבו פשוט נגמרה לכם הסוללה בשלט של המפתח לרכב). לאחר מכן, מנעולן בתל אביב יגיע במהירות למקום ויתחיל בפריצה של הרכב. הפריצה צריכה להיות זהירה, על מנת שהוא לא יהרוס את מערכת האימובילייזר של הרכב, ועוד מערכות הגנה נוספות. בסיום תהליך הפריצה, המנעולן יתקין כמובן מערכת נעילה חדשה לרכב שלכם, כדי שאתם תוכלו לנסוע. בהמשך גם תוכלו לקבל מפתח מתאים לרכב שלכם כדי לנהוג בו כמו שצריך.

האם זה שירות יקר?

באופן טבעי, מנעולן בתל אביב גובה מחיר גבוה יותר לשירותי פריצה לרכב, מאשר למשל שירותי פריצה לבית. מדוע זה כך? כי דלת של הרכב היא מרכיב הרבה יותר מתוחכם מהדלתות של הבית. נדרשת עבודה יותר עדינה, מדויקת ומקצועית מצד המנעולן כדי לפרוץ לרכב, ולכן המחיר גבוה יותר. עם זאת - זה עדיין יהיה מחיר משתלם מאד ביחס לתמורה שהיא נהיגה מחדש ברכב שלכם.

מנעולן בתל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה