יום שלישי, 15 במרץ 2016

נשך אותי כלב

הלכתי ברחוב ופתאום משום מקום נשך אותי כלב– אין ספק כי זו היא חוויה מבהילה וכואבת עד מאוד. בתובענה בשל נזק לגוף שנגרם באמצעות כלב, חייב בעליו של הכלב או מי שמחזיק בכלב דרך קבע לפצות את הניזוק ואין נפקא מינה אם הייתה או לא הייתה התרשלות מצד הבעלים. הסעיף מטיל אחריות כבדה על בעלי הכלב ובעצם עצם הנשיכה של הכלב מספיקה כדי לחייב את בעלי הכלב לפצות את הנפגע וזה לא משנה אם הוא לא התרשל ואף ניסה למנוע את הנשיכה, הווה אומר - נשך אותי כלב אז הבעלים אשם. מטרת הסעיף היא להילחם בריבוי מקרי התקיפה של עוברי אורח באמצעות כלבים ולגרום לבעלי הכלבים להיזהר שבעתיים ולהבין את האחריות המוטלת על כתפיהם שיש בגידול ובהחזקת כלב לפיכך בעלי הכלב יעשה את כל הדרוש כדי למנוע את מקרה התקיפה הבא.



נשך אותי כלב– תיעוד רפואי –
* ככל שיש יותר אישורים רפואיים, כך קיים סיכוי יותר טוב להגדיל את הפיצוי שתשלם אותו חברת הביטוח. במידה והתלונות שלכם נמשכות, יש לדאוג כי הן יתועדו בתיק הרפואי שלכם וכן כי תופנו לבדיקות ולטיפולים המתאימים.
* עליכם לשמור כל תיעוד רפואי – כל קבלה עבור הוצאות רפואיות, חניות, נסיעות לטיפולים וכדומה, על מנת שתוכלו להציג אותם בהמשך בפני הביטוח.

פנייה לגורמים מעורבים נוספים -
נשך אותי כלב– מדוע עליי לדווח על המקרה? עליכם לדווח על הנשיכה לווטרינר העירוני וכן למשרד הבריאות שסמוך למקום המגורים שלכם. יש למסור לגורמים הללו את פרטי הכלב ופרטי הבעלים שלו, זאת מכיוון שהכלב יילקח להסגר במהלכו תיבדק האפשרות שמא חלה בכלבת. תוצאות לוואי של פעולות אלה הינן אפשרות של תביעה אפשרית נגד בעלי הכלב וחיזוק לטענתו בדבר מקרה הנשיכה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה