יום שלישי, 15 במרץ 2016

הזמנת מרכזית IP למשרד שלכם

מרכזית IP ממוקמת על השרתים שבמחשב והיא למעשה מערכת אשר מרכזת אליה שיחות ונתונים שונים. כאשר בעל עסק מתקין בתוך העסק שלו מרכזית IP, הוא חותר לחיסכון בעלויות ולשיפור ביעילות בעבודה ולגידול התוצר של העובדים שלו. השיחות והנתונים הנכנסים מנותבים לגורמים אשר הם מבוקשים, שהם שרתים, כתובות מייל מרוכזות, וכמו כן, גם טלפונים שבתוך המערכת המשרדית. מרכזית IP הינה מכשיר פשוט למראה ולשימוש, ידידותית ביותר למשתמש, והיא מנתבת את השיחות הנכנסות על גבי הרשת. מרכזית IP מעניקה מגוון נרחב של שירותים והם כלהלן - * מאפשרת לעובדים לעבוד מרחוק בעזרת המחשב הנייד; * שירותי מרכזייה קונבנציונליים – החזק, העבר, חנה שיחה, לא להפריע וכיוצא בזה; * מאפשרת עבודה בדרכים באמצעות עבודה עם הטלפון הנייד; * מאפשרת חיבור למשרדים ולסניפים מרוחקים; * מאפשרת ניידות בתוך המשרד; * מאפשרת הקצאה של מספר אחד לכל עובד היכן שהוא נמצא; * מאפשרת הקלטת שיחות; * התקנה של תא קולי מתקדם; * מאפשרת שינויים, עדכונים וכן תמיכה מהירה בעזרת ממשק מרוחק; מאפשרת חיבור לטלפונים מסורתיים או על גבי רשת של תקשורת נתונים.



מה הם היתרונות העיקריים של מרכזית IP?
* מרכזית IP מסייעת בשיפור ובשימורהתדמית של החברה עבור כל בעל עסק, וכמובן עבור בעל עסק אשר ברשותו מרכזית IP לתדמית הארגון או החברה שלו ישנה חשיבות מכרעת ורבה ביותר.

* תחזוקה זולה – בעוד שבמרכזיות PSTN רגילות ישנו הצורך להשתמש בשירותי תחזוקה חיצוניים של טכנאי טלפוניה, הרי שאל מרכזית IP ניתנות לתחזוקה על ידי אנשי הסיסטם של הארגון. בחלק מהמקרים אנשי הסיסטם יצטרכו לעבור הדרכה או קורס של כמה ימים, כדי להתמחות בסוג ציוד זה. יש גם מקרים בהם הארגון ייאלץ להיעזר בסיוע חיצוני, אבל במספר נמוך מבעבר, כאשר השתמשו במרכזיות רגילות.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה