יום שלישי, 15 במרץ 2016

לופט בחולון

לופט בחולון הפך בשנים האחרונות לטרנד הכי חם בשוק עבור כל מי שרוצה לחגוג אירוע מכל סוג שהוא. לופטים לאירועים יוקרתיים, אשר אותם ניתן לשכור ללילה או לכמה שעות, להפוך את האירוע שלכם לכמה שיותר מעניין. לופט בחולון נמצא במרכז הארץ, כבר אין צורך לנסוע רחוק מדי על מנת לחגוג אירוע עם המשפחה או עם כל החברים שלכם. בתוך לופט בחולון תוכלו למצוא – סאונה, מקרנים ומסכים, ג'קוזי ספא, משחקי שולחן, שולחנות סנוקר, מערכות תאורה, קריוקי, חדרי שינה, בר אלכוהול מרווח, פינות ישיבה מרווחות במיוחד, חדרי שינה מפנקים ומעוצבים, פינות ישיבה מרווחות ועוד הרבה פינוקים שכמובן משתנים בין לופט למשנהו. בכל לופט בחולון אין לכם בכלל בעיה של רעש, אין בעיה של שכנים, אתם יכולים לשים מוזיקה בפול ווליום ולדבר בקול רם. כמו כן, יש חנייה לכולם בלי יוצא מן הכלל. הלופטים מתאימים לאירועים של בר מצוות, ימי נישואין, ימי הולדת, מקום לחגוג מסיבה פרטית, ערב כלולות, מסיבת הפתעה לחברה, ימי הולדת לחברה, צילומים, ימי גיבוש, כנס חברה, מסיבת רווקות או מסיבת רווקים וכיוצא בזה.



מה הם השירותים אשר מוצעים בתוך לופט בחולון?
כיום תוכלו ליהנות מהיצע מגוון של לופטים למסיבות. ההיצע המגוון כולל בין היתר גם – לופט עם מתקני סאונה וג'קוזי, לופט עם בריכת שחייה, לופט אשר ממוקם בתוך מתחם ספא, לופט אשר ממוקם בחיק הטבע, לופט אשר ממוקם בתוך ווילה יוקרתית ועוד מגוון ניכר של לופטים עבור כל מיני סוגי מסיבות.
בנוסף לכל מתקני הפינוק והאירוח אשר עומדים לפני משתתפי המסיבה בלופט אותו בחרתם, תוכלו ליהנות גם משירותי אקסטרה, כמו – שירותי קייטרינג, שירותי אטרקציות בהתאם לאופי המסיבה, שירותי מוזיקה וצילום וכיוצא בזה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה