יום שלישי, 15 במרץ 2016

הרשמה אל אתר הכרויות לדתיים

המבחן הראשון של כל מי שנמצא בתוך אתר הכרויות לדתיים הוא מבחן המראה. במבחן הזה הבחור או הבחורה הדתיים או המסורתיים מסתכלים על התמונה במשך שתיים או שלוש שניות בממוצע אם הפרופיל הזה רלבנטי עבורם או לאו. ולכן, כאשר אתם שמים תמונה בפרופיל שלכם בתוך אתר הכרויות לדתיים עליכם להקפיד על הדברים הבאים – הרעיון הבסיסי הוא שתעלו תמונה שתשדר אתכם במצב של שמחה ושל אושר פנימי, ותשדר רצון שיפנו אליכם ולהדגיש את כל החלקים הטובים שלכם, מבלי להסתיר את החלקים הרעים שבכם. אם אתם שמנים עם חיוך שובה לב, אז בתמונה מומלץ להעלות את כל מבנה הגוף שלכם, תבחרו תמונה מחמיאה שיש לכם, כמובן עם החיוך השובה לב שלכם, ובתמונה אחרת להעלות תמונה רק עם החיוך הנפלא שלכם. אם אתם נמוכים אבל מהממים ביופייכם, אז תעלו תמונה שבה רואים שאתם נמוכים, אבל שתהיו שם יפיופים, גבריים ואף כובשים. אם אתן שמנות עם חזה גדול, למשל, אל תסתירו את השומנים שלכן, אבל תדגישו את החזה שלכן, לא בצורה שמשדרת מין, אלא בהבלטת הנשיות שלכן.



אתר הכרויות לדתיים– המעבר לפייסבוק –
זה הוא השלב הקריטי ביותר לפני השיחה הראשונה או הדייט הראשון, מסתבר שיש כאלו שנפגשים לדייט לפני שהם מקיימים את השיחה הראשונה. אם אתם נמצאים בתוך אתר הכרויות לדתיים, אתם חייבים לשפצר את הפייסבוק שלכם, עליו להיות מן השורה הראשונה, כל תמונה בו צריכה להחמיא לכם.
דרך אחרת היא להגביל את התמונות שהמשתמש יוכל לראות בפייסבוק שלכם ואז לכאורה הוא חבר שלכם, אבל הוא רואה רק את התמונות אשר אתם רוצים שהוא יראה. אם התחלתם כבר להתכתב בפייסבוק, או אחרי שרואים שכולם בעניין, להחליף מספרים ולדבר בטלפון, אין מה להתמהמה...




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה