יום חמישי, 10 באוגוסט 2017

ניקיון דירות לפני השכרה



השכרת דירות היא דרך מצוינת להפיק רווח גבוה מנכסי נדל"ן. עם זאת, יש לקחת בחשבון דרישות של השוכרים ולדאוג מראש לניקיון של הדירה. בעזרת הוצאה חד פעמית על ניקיון דירות לפני השכרה ניתן להעלות את הערך שלהן בעשרות אחוזים. אפשר לתאם את שירותי הניקיון כבר כאשר מראים את הדירה לשוכרים פוטנציאליים, או להכניס לחוזה את ההתחייבות לניקיון כחלק מהשירותים לדיירים. 
 
בנוסף, ניקיון דירות לפני השכרה מתאים למי שרוצה לשמור על ערך הנכס שברשותו. הניקיון לא אמור לעלות יותר מכמה מאות שקלים והוא בכל מקרה משתלם לטווח הארוך. חברה מקצועית יכולה להגיע כדי להבריק את הרצפה, לנקות את החלונות, להסיר כתמים מהקירות ובמידת הצורך לבצע סטריליזציה של השירותים, המקלחת ועוד. בנוסף, כדאי להזמין חברה מקצועית לניקיון דירות יחד עם חדרי מדרגות בבנייני מגורים משותפים.



השקעה משתלמת בניקיון דירות
בעלי נכסים חייבים להביא בחשבון את עלות התחזוקה השוטפת של הדירה. אחת הדרכים לעשות זאת היא כמובן לדאוג לשירות יעיל של ניקיון דירות. השירות ניתן על ידי חברות מקצועיות בכל רחבי הארץ ויש לו המון יתרונות. השירות עולה בקנה אחד עם הצרכים של בעלי נכסים, הוא מתאים לשוכרי הדירות והוא אפילו מייחד בתים מסוימים לעומת דירות אחרות באותו בניין או באותה שכונה.

בשורה התחתונה, רוב בעלי הנכסים לא ישקיעו בעצמם בניקיון של הדירות והם יעדיפו להזמין חברה מקצועית. כדאי לבעלי הנכסים להזמין חברה מיומנת שמתמחה בניקיון דירות ולקבל ממנה הצעת מחיר מסודרת. כך ניתן לנקות את הדירה בהתראה קצרה ואפילו לפני השכרה. את הניקיון מבצעים לפי הדרישות של בעלי הדירה ועל פי המחירים המקובלים בענף הניקיון ובתחום השכרת הנכסים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה