יום רביעי, 16 באוגוסט 2017

בניית ג'קוזי לבית במהלך שיפוץ



הזמן המתאים ביותר לבניית ג'קוזי לבית הוא שיפוץ יסודי של הנכס. במהלך שיפוץ יש מספיק זמן לתכנן ג'קוזי מפואר, להתייעץ עם אנשי מקצוע ולקבל הצעות מחיר שונות. כמו כן, השיפוץ כרוך מטבעו בלכלוך ובפגיעה בשגרה ולכן בעלי בתים פרטיים לא אמורים להיפגע בצורה משמעותית גם אם הם מחליטים לבנות ג'קוזי. השאלה היחידה שעל הפרק היא מי אחראי על בניית ג'קוזי לבית במהלך שיפוץ ועם מי אפשר להתייעץ בכל מקרה של דילמה והתלבטות.

חשוב מאוד לגייס אנשי מקצוע מוכחים לטובת בניית ג'קוזי לבית במהלך השיפוץ. יש לדאוג לסנכרון בין קבלן השיפוצים, נותני השירותים שמגיעים לבית ואנשי המקצוע שאחראיים על מערכות האינסטלציה, החשמל, הניקוז, המים והבטיחות. אפשר להחליט לבנות את הג'קוזי תוך כדי השיפוץ וכך לסיים את הפרויקט בעת ובעונה אחת, או לבקש מחברה שמתמחה בבניית ג'קוזי ובריכות שחייה להגיע בלוח זמנים נפרד. בסופו של דבר, התיאום מבוצע על ידי הלקוח והוא אחראי לעדכן את כל הגורמים המעורבים.




איך בוחרים חברה לבניית ג'קוזי לבית?
בניית ג'קוזי לבית מתבצעת בצורה שונה מאשר בניית ג'קוזי בבתי מלון, במכוני קאנטרי ובמכוני ספא. קודם כל, חברה שמתמחה בבניית ג'קוזי חייבת להציב את האינטרסים והצרכים של הלקוח הפרטי בראש סדר העדיפויות. עליה לעשות הכל על מנת לסיים את בניית הג'קוזי בלי לפגוע בשגרה ומבלי לעכב את המשפחה.
כמו כן, חברה שבונה ג'קוזי לבית פרטי נדרשת להציע מחיר הוגן ואמין. אפשר לברר מה המחירים המקובלים בענף עוד לפני שיוצרים קשר עם חברה מקצועית מסוימת, לקבל עליה המלצות ולקרוא מידע באתרי האינטרנט. מומלץ להשקיע לפחות כמה ימים בהשוואה בין חברות וכך להגיע להחלטה מושכלת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה