יום רביעי, 16 באוגוסט 2017

תיאום ניקיון אחרי שיפוץ מול חברה מקצועית



יש כמה שיקולים שכדאי להתייחס אליהם כאשר מתאמים שירותי ניקיון אחרי שיפוץ מול חברה מקצועית. קודם כל, רצוי לוודא ששירותי הניקיון מתחילים רק לאחר שקבלן השיפוצים מבצע את העבודה. אפשר אמנם לבצע ניקיון תוך כדי עבודות שיפוץ קלות בתוך הבית או בחצר, אך עדיף שזה יתרחש בנפרד. כך ניתן לשמור על רמה גבוהה יותר של שירותי ניקיון ולמנוע מצב שבו נשארים כתמים בבית גם אחרי שעובדי הניקיון עוזבים את האזור.




שנית, מומלץ לוודא שמדובר בחברה מקצועית. אפשר לקבל המלצות על חברות ניקיון מחברים, קרובים ובני משפחה ולקרוא ביקורות וחוות דעת באתרי האינטרנט. רמת המקצועיות של חברת ניקיון אחרי שיפוץ חשובה כי היא משפיעה על המהירות שבה הלקוח יחזור לשגרה. במילים אחרות, אי אפשר לגור בבית אחרי שיפוץ לפני שמנקים אותו ולכן אין טעם להתפשר על רמת המקצועיות של חברת הניקיון.

איפה מוצאים חברת ניקיון?
מי שמחליט לבצע ניקיון אחרי שיפוץ בלי להתפשר צריך לדעת איפה לבחור את החברה שמתאימה למשימה. האפשרות הראשונה היא לקבל מידע על חברות שונות באמצעות אתרי האינטרנט. זו אופציה שמיועדת למי שלא מכיר באופן אישי נציגי חברות ניקיון, למי שלא יכול לקבל המלצות מחברים וקרובי משפחה ולמי שרוצה לחסוך זמן יקר.

האופציה השנייה היא לבחור ניקיון אחרי שיפוץ לפי פרסומים בתקשורת. ניתן לעקוב אחר פרסומות של חברות ניקיון ולהתמקד רק באלו שמציעות שירות לאחר שיפוץ. אפשר להתייעץ עם נציגי החברות בכל מקרה של דילמה והתלבטות, לשאול אותן על הניסיון שיש להן בשירות כזה ולקבל מהן הפניות ללקוחות מרוצים. שווה להשקיע זמן בבחירת חברת ניקיון ולסיים את השיפוץ באופן מוצלח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה