יום חמישי, 10 באוגוסט 2017

כל מה שצריך לדעת על קורס עריכת וידאו



קורס עריכת וידאו נלמד בפני עצמו או כחלק ממסלול הכשרה רחב ויסודי יותר. קורס בסיסי נמשך מספר חודשים בלבד ודורש 10-15 מפגשים, לעומת הכשרות מקיפות שמתמקדות בקולנוע או בטלוויזיה ויכולות להגיע למספר שנות לימוד. את הקורסים ניתן ללמוד במוסדות שונים בכל רחבי הארץ והעולם או על בסיס שיעורים מקוונים באינטרנט.

תנאי הקבלה עבור קורס עריכת וידאו משתנים בהתאם למוסד הלימוד. ברוב המקומות דורשים תעודת בגרות עם ממוצע ציונים גבוה, לעומת מקומות שמחייבים גם ציון פסיכומטרי כלשהו. עם זאת, כמעט בכל מקום שבו מציעים מסלול של קורס עריכת וידאו מחייבים ראיון קבלה. מטרת הראיון היא לבדוק את הרקע של המועמד ולוודא רצינות לפני תחילת הלימודים.

קהל היעד ושוק העבודה של עריכת וידאו
קורס עריכת וידאו מתאים לכל מי שרוצה לנצל את היצירתיות והכישרון שלו על מנת לעבוד עם תוכנות עריכה מתקדמות. במהלך הקורס לומדים על הבדלים בין סוגים שונים של תוכנות, מתנסים בפועל בהפעלת תוכנות ועוברים תהליך ארוכה של הכשרה יחד עם מרצים מנוסים. מצד שני, לא חייבים להגיע לקורס עם ניסיון מוכח ויש כאלה שבוחרים במסלולים למתחילים על מנת להכיר אותו מקרוב.




היתרון של קורס עריכת וידאו הוא שוק עבודה פתוח ודינאמי. אפשר לסיים את הקורס ולהציע שירותי עריכת וידאו באופן עצמאי, או להשתלב ענף התקשורת. כדאי להגיש מועמדות למשרות מאתגרות בגופי הפקה, חברות טלוויזיה וגורמים בתחום של צילום אירועים וניתן גם להמשיך להכשרה באקדמיה.

לסיכום, קורס עריכת וידאו מייצג תחום שמתפתח במהירות ובו ניתן להפוך את הידע והכישרון למשרה מעניינת ומאתגרת. הקורס נלמד במוסדות שונים והוא כולל מגוון תחומים, השלכות והשפעות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה