יום חמישי, 10 באוגוסט 2017

בניית ג'קוזי לחצר לפני מכירת הנכס



ג'קוזי מעלה את ערך הנכס בעשרות אחוזים. אם בונים בצורה נכונה את הג'קוזי ומתאימים אותו לחצר מבחינת מידות, גודל ומאפיינים, ניתן להחזיר במהירות את ההשקעה. אפשר גם להשתמש בג'קוזי על מנת לייחד בתים פרטיים מסוימים בהשוואה לבתים אחרים בשכונה, להשיג מחיר גבוה יותר טרם מכירה של הנכס או להשתמש בו כאמצעי להשביח דירות קרקע שעומדות להשכרה.

מלבד השבחת הנכס באמצעות בניית ג'קוזי לחצר, יש לקחת בחשבון גם את האופן שבו הוא משפיע לטובה על איכות החיים. ג'קוזי הוא דרך מצוינת לשמור על הבריאות ולהוריד דופק אחרי אימון גופני. הג'קוזי מתאים מאוד לאנשים שמנסים לשמור על הבריאות והוא אידיאלי עבור גברים ונשים בטווח רחב של גילאים. למעשה, רופאים ומומחים ממליצים על שהות מבוקרת בג'קוזי וזו גם הסיבה שבגללה הוא משולב במכוני קאנטרי, ספא ובתי מלון.



איזה ג'קוזי כדאי לבנות בחצר של הבית?
כל אחד יכול לבנות ג'קוזי אחר בגינה הפרטית שלו. יש כאלה שיעדיפו ג'קוזי מעוצב על מנת לשדרג את הנכס ולהתאים את העיצוב למראה הכללי של הגינה והחצר, לעומת אחרים שיציבו דווקא שיקולים פרקטיים בראש סדר העדיפויות. כמו כן, השאלה איזה ג'קוזי כדאי לבנות בחצר של הבית תלויה במאפייני השטח והקרקע. לא את כל דגמי הג'קוזי ניתן לבנות על חצץ ויש דגמים שמיועדים להקמה על פני פרקטים ודקים.

לסיכום, בניית ג'קוזי לחצר היא דרך מצוינת להשביח את הנכס לפני שמוכרים אותו. את הג'קוזי כדאי לבנות לאחר שמתייעצים עם אנשי מקצוע ובמידת הצורך גם עם רופאים. לג'קוזי עצמו המון יתרונות כל עוד הוא נבנה בצורה נכונה. יש להתייחס למאפייני החצר טרם בניית הג'קוזי ולסוג הקרקע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה