יום שישי, 11 באוגוסט 2017

עופרים



הקיץ הגיע –

חודשי הקיץ שטופי השמש במדינת ישראל, נופים עוצרי נשימה, עתיקות בעלות היסטוריה מרתקת וים, אין סוף ים, התקופה הטובה ביותר על פי רוב האנשים במדינה הינה תקופת הקיץ, השמש, הים תחושת החופש המשתחררת באוויר. התקופה שבה בני ישראל יוצאים מהבתים והולכים לטייל, בין אם זה טיולי מדבר בדרום הארץ ועד טיולי נחלים בצפון רמת הגולן והגליל, אין אזור טיולים אחד שלא סומן על ידי מטיילים, ואם מטיילים אין כמו לטייל עם משפחות בצורה מאורגנת ומסודרת מראש עם סוכנות עופרים.

הדרך להכיר את הארץ –

רובנו אוהבים לטייל, לבקר במקומות חדשים ולראות נופים חדשים, חלק מזה טמון בתחושה של סיפוק עצמי אדיר של לקום בבוקר ולצאת מהבית, עם החברים או משפחה קרובה ולכבוש את הטבע הישראלי קטן המידה שלנו. אך לא כולם מכירים אזורי טיולים רבים ולא כולם גרים ליד כאלה, לא כמו תושבי הצפון המבודד או תושבי הדרום המדברי. לכן ישנן חברות טיולים בארץ אשר נותנות שירות גם לקבוצות פרטיות, ובכל מעניקות הזדמנות גם לאנשים שלא מכירים כל אזור מרובע בארץ, אנשים שלא מכירים אזורים טובים לטייל או אף את ההיסטוריה שעומד מאחורי כל אתר ארכאולוגי, אחת מסוכנויות האלה היא סוכנות עופרים. מעניקה שירות טיולים פנים הארץ לקבוצות גדולות וקטנות כאחד.


טיולי משפחות –

קרה לכם שרציתם לצאת לטייל יום שבת אחד וגילתם שהייתם בכל מקום ברחבי המדינה, אין אזור שלא טיילתם בעבר אין אדמה שעליה עוד לא דרכתם, אז זהו, שישנם המון מסלולים לטיול, מגוונים ונהדרים שלא כולם מכירים וגם אם נדמה לנו שאנו מכירים הכול, תמיד יש משהו שעוד לא עשינו, כאן נכנסת סוכנות עופרים מתמחה במסלולי טיול לכל אורך המדינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה