יום שבת, 12 באוגוסט 2017

אל נידו



כל מה שצריך לדעת על אל נידו

העיירה הקטנה אל נידו נמצאת בחלק הצפוני של האי פלאוון, שהוא חלק משרשרת איי הפיליפינים. מי שמחפש יעד אקזוטי לחופשה בלתי נשכחת חייב להכיר את אל נידו ולדעת מה יש לעיירה להציע. בראש ובראשונה, מדובר על אתר שנראה כמו שמורת טבע ויש בו מתחמי נופש לכל המשפחה. אפשר להגיע לעיירה אל נידו כחלק מחופשה משפחתית, במסגרת ירח דבש עם בני זוג או לאחר טיול תרמילאים ארוך יותר בחלק הזה של המפה.
ההגעה לעיירה אל נידו מתבצעת באמצעות טיסות לשדה תעופה קטן שממוקם בסמוך. הטיסות יקרות יחסית ולא סדירות, אך זו תמיד הדרך היחידה להגיע למקומות מיוחדים. כמו כן, רוב האנשים שבוחרים בעיירה אל נידו כחלק מהטיול שלהם בפיליפינים מגיעים דרך פורטו פרינססה. זהו מסלול שכרוך בנסיעה של 6 שעות ואפשר לעשות אותה כמעט לכל אורך השנה.




המלצות, אקלים ומידע כללי

הבידוד היחסי של אל נידו הוא זה שמעניק לעיירה את הערך המוסף שלה. למרות החסרונות של הטיסות הארוכות והדרכים הפתלתלות, מי שצולח את המשימה נהנה מיתרונות רבים. האווירה באל נידו מעולה וכל התושבים המקומיים מסבירי פנים לתיירים. יש בעיירה מגוון רחב של מסעדות, בתי קפה ומקומות לינה שנמצאים על החוף ואת חלקם ניתן להזמין באתרי האינטרנט.
רצוי לקחת בחשבון גישה לחשמל רק בין השעות 14:00 בצהריים עד 06:00 בבוקר ונכון להיום אין בנקים שנמצאים באל נידו. המשמעות היא שכדאי להגיע למקום עם כסף מזומן ולבצע התאמות נדרשות גם מבחינת אמצעי תשלום. האקלים האופייני כולל חודשים ללא גשמים ביוני ויולי, לעומת שאר חודשי השנה שבהם ייתכנו משקעים אך הטמפרטורה הממוצעת היא סביב 27 מעלות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה