יום רביעי, 16 באוגוסט 2017

קורס תסריטאות



מאחורי כל יצירה קולנועית עומד התסריט
כל ילד יודע שבסרט ישנן דמויות, ישנו מקום, וישנו סיפור. אך לא כל אחד יודע שמאחורי כל סרט עומד גם התסריט. תסריט הוא מעין ספרון המכיל בתוכו את כל עלילת הסרט מתחילתו ועד סופו, ובו מרוכזים גם הטקסטים של הדמויות. למעשה, התסריט הוא כמו ה"ספר של הסרט". דרך התסריט יכול הבמאי להבין מהי כוותנו של יוצר הסרט ולביים את הסרט בצורה המבוקשת, ובנוסף כך גם יכולים שחקני הסרט להבין מה מבוקש מהם. על מנת לכתוב תסריט איכותי ישנן מיומנות וידע רב שחשוב ללמוד.

קורס תסריטאות מאפשר לרכוש את המיומנויות המתאימות לכתיבת תסריט איכותי
בקורס תסריטאות יש שני חלקים. הראשון הוא למידה עיונית, ובו נלמד על מושג התסריט, תפקידו של התסריט בסוגי יצירות שונים, ביצוע התהליך של הפיכת רעיון למציאות ואת הדרך שבה נגרום לסרט להראות כמו שנרצה שייראה ולמעשה לתאם את הציפיות שלנו לתוצר הסופי. את כל הדברים הללו נעשה בעזרת למידת אמצעים קולנועיים וספרותיים ועוד מיומנויות שונות. החלק השני הוא למידה מעשית ומשמעותית ובו נלמד את נקודת המבט של תסריטאי על סרטים שונים, נפנים את תפקיד התסריט בעזרת צפייה ביצירות לדוגמא, ונכתוב תסריט משלנו.




קורס תסריטאות מאפשר לבוגריו להפוך לאנשי מקצוע מומחים ומבוקשים בשוק הקולנוע והתסריטאות, ומעניק לכם את כל הידע הנדרש כדי לכתוב תסריט בצורה איכותית, מקצועית ונכונה.

קורס תסריטאות- הצעד הראשון להצלחה בתחום
אם תחום הקולנוע והתסריטאות מעניין אתכם, אז זהו הקורס בשבילכם! בעזרת קורס תסריטאות כל אחד יוכל להפוך לתסריטאי, ולהשתלב בתחום בו תוכלו לבטא את היצירתיות שלכם, לצאת מחוץ לקופסא ולהשתמש בדמיון ככל שיעלה במוחכם. בקיצור- מקצוע מהסרטים!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה