יום רביעי, 16 באוגוסט 2017

בריכות שחיה פיברגלס



זה הזמן להפיק את המקסימום מהחצר שלכם
החצר הביתית היא מקום בו צריך ליהנות ולבלות. אין דרך טובה יותר להפיק הנאה מהחצר מאשר בריכת שחיה ביתית, אך הרבה מאוד אנשים לא מקימים בריכה רק כי הם חושבים שמדובר במותרות המיועדות לאלפיון העליון. ובכן, הקמת בריכת שחיה בבית הפרטי מתאפשרת גם בתקציב הגיוני בזכות הפתרונות הטכנולוגיים הקיימים כיום, כאשר אחד מהפתרונות הפופולריים הוא בריכות שחיה פיברגלס.




כל מה שצריך לדעת על בריכות פיברגלס
יש כמה דברים שכדאי לדעת על בריכות שחיה פיברגלס:
·         האם זו בריכה אמיתית? – זוהי בריכת שחייה לכל דבר ועניין, בגודל בינוני שמתאים מאוד לבתים פרטיים. הפיברגלס הוא חומר קשיח, מה שמעניק תחושה של בריכה כמו בבית מלון, בשונה מבריכות ויניל שמרגישות רכות ולא ממש כמו הדבר האמיתי.
·         מה האפשרויות מבחינת העיצוב? – בריכות שחיה פיברגלס מוכנות מראש ומותקנות כפי שהן בבית. למרות שהן מוכנות מראש, בהחלט ניתן למצוא הרבה מאוד עיצובים שמתאימים לכל בית – בריכות מרובעות, מלבניות, עם צורות מיוחדות, מדרגות ועוד. ניתן להוסיף לבריכה אלמנטים דקורטיביים כמו גימור באריחים, בבטון או בדק, מערכת זרמים ותאורה.
·         איך זה מותקן? – ההתקנה מתבצעת על ידי מתקינים מוסמכים. בעיקרון היא מהירה מאוד ואורכת רק מספר ימים, בהם חופרים בור מתאים, מניחים את הבריכה ומבצעים את הגימור והתקנת מערכות חילוף המים.

בריכה במחיר משתלם
אם אתם רוצים בריכת שחיה ביתית במחיר שפוי, בריכות שחיה פיברגלס הן אופציה נהדרת עבורכם. זאת לא רק מפני שההתקנה שלהן אינה יקרה, אלא גם כי התחזוקה אינה דורשת השקעה כספית רבה. אם השתכנעתם - ללא ספק, הגיע הזמן לשדרג את ביתכם בבריכה, שתעניק לכם זמן איכות נהדר עם כל המשפחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה