יום חמישי, 10 באוגוסט 2017

כל מה שצריך לדעת על תכנון טיול לפירנאים



יש כמה נושאים שרצוי להתייחס אליהם במהלך תכנון טיול לפירנאים. כמו בכל טיול אחר, גם לרכס הפירנאים אפשר להגיע רק לאחר שמחליטים על תאריך או תקופה מסוימת. מצד שני, צריך לזכור שהרס מפריד את חצי האי האיברי מאירופה ומשמש כקו גבול טבעי בין צרפת וספרד. מכאן שאפשר לשלב תכנון טיול לפירנאים יחד עם ביקור באחת המדינות, או לערוך טיול כוכב. ההחלטה איזה סוג של טיול לבצע היא רק של התיירים ואפשר לקבל אותה על בסיס סדר עדיפויות אישי.

יתרה על כך, יש לבדוק האם כל תאריך מתאים לטיול או שיש מגבלות מסוימות של מזג אוויר. רוב המגבלות הן על טיולים שנערכים בשטח ועל מסלולי הליכה ברגל, טיולי ג'יפים וכדומה. אפשר לשלב גם בין סוגים של מסלולים תוך כדי תכנון טיול לפירנאים וליהנות מכל העולמות. את השילוב בין המסלולים מבצעים לפי הדרישות של מסגרת התקציב והטעם האישי.




עם מי מתייעצים לגבי תכנון טיול לפירנאים?
קיימות שתי אפשרויות מרכזיות עבור תכנון טיול לפירנאים. האפשרות הראשונה היא לתכנן את הטיול באופן עצמאי, על בסיס מידע תיאורטי והמלצות באתרי אינטרנט. זו אופציה שמתאימה בעיקר לזוגות צעירים, מי שמתכנן להגיע לרכס הרי הפירנאים במסגרת ירח דבש ולכל מי שרוצה לשמור על גמישות מלאה.

האפשרות השנייה היא לבצע תכנון טיול לפירנאים יחד עם סוכן נסיעות. כאן החיסרון הוא תשלום דמי תיווך מסוימים עבור החופשה, אך היתרון הוא ניצול אופטימאלי של מסגרת הזמן. סוכני נסיעות ומדריכי טיולים מכירים היטב את רכס הרי הפירנאים ויודעים כיצד להפיק מהם את המרב. אפשר להתייעץ עם סוכני נסיעות וגם להזמין דרכם טיסות ומלונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה